دیابت نوزاد Options

Wiki Article

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم حتما با دکتر غدد و متابولیسم مشورت کنید.

فعال بودن: فعال بودن، مقاومت به انسولین را کاهش داده و در کنترل فشار خون کمک می کند.

اگر در خانواده‌ای مادر مبتلا به دیابت باشد احتمال ابتلای فرزندان به دیابت نوع دو بسیار بیشتر از حالتی است که پدر مبتلا به این بیماری باشد. خطر ابتلای فرزندان در خانواده‌ای که پدر دیابت نوع دو دارد حدود ۳۰ درصد است.

هماتوم تجمع خون در خارج از رگ خونی است. انواع مختلفی از هماتوم‌ها وجود دارند که اغلب بر اساس ناحیه‌ای که قرار می‌گیرند توصیف می‌شوند.

بعضی اوقات داروها هم می‌توانند کمک کنند، مصرف متفورمین، می تواند باعث کاهش خطر ابتلا به این بیماری شود.

نمونه‌هایی از هماتوم شامل هماتوم زیر سخت ‌شامه‌ای، هماتوم نخاعی، هماتوم زیر انگشت یا ناخن پا (زیر جلدی)، هماتوم گوش و کبد می‌شود. برخی از علل ایجاد هماتوم عبارت‌اند از:

به طور کلی دیابت نوع دو با مقاومت به انسولین شروع می‌شود. این وضعیتی است که در آن سلول‌های شما به طور طبیعی به انسولین پاسخ نمی‌دهند. در نتیجه بدن شما به انسولین بیشتری برای کمک به ورود گلوکز به سلول‌ها نیاز دارد.

خدمات پرستاری در منزل را با تیم حرفه ای سپید گستر تجربه کنید.

سیستم ایمنی ضعیف: علائم سیستم ایمنی بدن ضعیف و بیماری های محتمل

نفس گفت: ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ در ۵:۵۷ ق٫ظ همه چیزعالی بودطبق بررسی هاوچیزهایی که خوندم خ خ توضیح هات صحیح بودندممنونم بابت website این همه راهنمایی ‌اطلاعاتی که درمورددیابت هاواحیاقلبی ریوی سی پی آروبقیه بیماریهاگذاشتید،باتشکر

 اما علاوه بر موارد گفته شده برخی عوامل دیگر در بروز انواع مختلف بیماری ازدیاد قند خون موثر می باشند که به آنها می پردازیم :

اگر مادر مبتلا به دیابت باشد یا در حین بارداری مبتلا دیابت بارداری شود.

عوامل ژنتیک و محیطی هم تاثیرگذار هستند. وقتی به دیابت تیپ دو مبتلا می‌شوید، لوزالمعده سعی می‌کند با تولید انسولین بیشتر، این بیماری را جبران کند. از آنجایی که بدن نمی‌تواند از انسولین درست استفاده کند، میزان قند زیادی در خون انباشته می‌شود.

  لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید

Report this wiki page